مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:152020-08-10ورزشي

 بررسی تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی و نحوه برگزاری اردوها در شرایط کرونا


در جریان نشست رییس فدراسیون جانبازان و معلولان با سرمربیان تیم های پارالمپیکی به برگزاری اردوهای متمرکز و غیرمتمرکز در شرایط کرونایی تاکید شد.

- در جریان نشست رییس فدراسیون جانبازان و معلولان با سرمربیان تیم های پارالمپیکی به برگزاری اردوهای متمرکز و غیرمتمرکز در شرایط کرونایی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه امروز رییس فدراسیون جانبازان و معلولان با سرمربیان تیم های ملی که در محل فدراسیون برگزار شد، محمدشروین اسبقیان وضعیت سلامت ورزشکاران را در اولویت فعالیت فدراسیون دانست و گفت: ویروس کرونا خطرناک است و باید زمانی اردوها را برگزار کنیم که سلامت ورزشکار با مشکل مواجه نشود.

باید برنامه، پیشنهاد انجمن ها و سرمربیان را جمع آوری کنیم تا با آمادگی کامل و با رعایت دستورات ستاد پیشگیری کرونا فعالیت ها را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این روزها با ملی پوشان صحبت کنیم و جویای شرایط آنها باشیم تا بدانند که فدراسیون به ورزشکاران خود اهمیت می دهد و آنها رها نشدند و وضعیتشان در اولویت کارهای ما قرار دارد.

همچنین هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در این نشست گفت: تمرینات ورزشکاران در کشورهای مختلف دنیا آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بررسی تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی و نحوه برگزاری اردوها در شرایط کرونا

 بررسی تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی و نحوه برگزاری اردوها در شرایط کرونا